The Stone will not tell all tales My Child....

Megosztás

2010.07.16. 14:39

 Mint ahogyan én se (itt szeretném megjegyezni hogy a blogcím az én szellemi tulajdonom, szóval, ha valaki használni szeretné az fűzze oda a nevem köszönöm :P), de mivel mondtam hogy kritikákat akarok feltölteni majd ide, a személyes dolgokon kívül szeretnélek benneteket megismertetni hogy miféle kritikákat várjatok, és miket ne. Mint az előző postban felsoroltam a csoportokat most viszont a határt. Hiszen, mint mindenki aki újságot olvas és egyszer csak elgondolkozik rajta, hogy hmmm nekem is kéne egyet összehozni, de mikor leül a monitor elé és bekapcsolja a wordot, hogy na megírom akkor döbben rá hogy nem olyan könnyű ez mint ahogyan tűnik, s van aki otthagyja, van aki elkezdi képezni magát és egyre jobb lesz és vannak olyan, még felnőttkor előtt álló idegbetegek, akik eldöntik hogy na ő újságíró és kritikus lesz. Ezek közé tartozok én is, de ilyenkor felvetődik a kérdés, hogy most amit eddig beinvesztigáltam a saját agyamba azt nézzem újra? vagy olvassam el megint? Hát, nem, szóval egy határt meghúztam. Itt felsorolom hol húztam meg a határokat és miket csináltam még ezek előtt.

  • A Zenénél könnyű dolgom van, azt bármikor meghallgatom, de mint már írtam metalpárti vagyok tehát Lady Gaga, David Guetta vagy efféle zenei kultúrkörben mozgó albumokat itt nem fogtok olvasni, na de Sonata Arctica, Therion, azt persze igen, illetve mint említettem ambient és klasszikust lehet (akinek nem ismerős az ambient kifejezés, annak itt egy segítő link de ezek közül is inkább a dark ambienttel foglalkozok. (most jöttem rá hogy lehet linkelni rendesen, de mind1 a képet már így hagyom az előzőbe)
  • A Játékoknál nem volt túl nehéz dolgom eldönteni, hiszen meghúztam a határt hogy 2010-nél kezdve, kész. Na de mivel játszottam azokelőtt? akit érdekel keressen rá a PGO-s nicknevemnél, de azok akiknek nincs hozzáférése a PGO tagjainak profiljához, vagy csak lusták azoknak megint csak itt egy segítő link, illetve le is írhatnám, de az kicsit szerintem sok. 
  • A Filmeknél nem csinálok ilyen listát, illetve filmkritika se nagyon lesz, ennyire nem vagyok én se mazochista :P
  • Az Animéknél nincs nehéz dolgom, hiszen íme az a még rövidke lista, amiről sose fogtok itt kritikát olvasni: 
    - Chrno Crusade
    - DICE 
    - Death Note 
    - Kaleido Star
    - Romeo X Jurietto
    - Yu-Gi-OH - Dual Monsters

    Viszont innen nézve minden megnézett animémról olvashattok majd (tapsvihar gondolom elmarad, de itt a link a tervezettről)
  • A Sorozatoknál már azért több mindent láttam, de próbálom felsorolni a teljes listát, sorry ha kicsit átláthatatlan lenne:
    - Dr. Addison (1. Évad)
    - Dr. House (1-3. Évad)
    - Grace Klinika (1-3. Évad)
    - Gyilkos Elmék (1-4. évad)
    - Hősök (1-4. Évad) 
    - Lost (Teljes sorozat) 
    - Odaát (1. évad)
    - Szellemekkel Suttogó (1-3. Évad)
    - Szökés (1-4. Évad)
    True Blood - Inni és élni hagyni (1-2. Évad)
    - Twin Peaks (Teljes Sorozat)
    Vészhelyzet (Valahány évad, nem emlékszem)
    Persze láttam többet is, de azokból sokat újranézek, mint a Harmadik Műszak például, vagy a CSI.
  • S végül, de nem utolsósorban a könyvek, amit, mindenki döntsön el mit olvasott és mit nem: Link (mert képbe mentettem ki)

 

Na tehát ezeket láttam, olvastam stb előtte, ezentúl már ti is részesei lehettek majd ;)


           

A bejegyzés trackback címe:

https://irasalgor.blog.hu/api/trackback/id/tr862155640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása